کروم برای اولین بار مرورگر مایکروسافت را پشت سر گذاشت

به گزارش دریچه خبر به نقل از دیلی تلگراف، بخش قابل توجهی از این موفقیت مدیون استفاده گسترده کاربران از گوشی و تبلت برای اتصال به اینترنت است که عقب ماندگی مایکروسافت را تشدید کرده است. این شرکت هنوز در بازار مرورگرهای همراه سهم قابل توجهی را به خود اختصاص نداده است.

کروم در حال حاضر از سوی 31.8 درصد از کاربران اینترنت ثابت و همراه مورد استفاده قرار می گیرد. آمار Adobe Digital Index (ADI) همچنین نشان می دهد که استفاده از مرورگر کروم که عمر چندانی در مقایسه با IE ندارد، سالانه شش درصد افزایش یافته است.

در این رقابت مرورگر IE مایکروسافت با 30.9 درصد در رتبه دوم نشسته است. این مرورگر تا چهار پنج سال قبل در میان بیش از 80 درصد از کاربران در نقاط مختلف جهان محبوبیت داشت.

بعد از این دو مرورگر، سافاری شرکت اپل توانسته سهم 25 درصدی و رتبه سوم را به خود اختصاص دهد. همچنین مرورگر فایرفاکس شرکت موزیلا که دو سال قبل 20 درصد از بازار را در اختیار داشت، در ماه آوریل نزول کرده و تنها 8.7 درصد از بازار را در کنترل داشته است. شکست فایرفاکس هم ناشی از عدم حضور موفق در بازار همراه است.

کارشناسان معتقدند موفقیت مرورگر کروم به گوگل امکان خواهد داد تا ابعاد گسترده تری از حیات شخصی کاربران را در اختیار بگیرد. به خصوص که این شرکت در تلاش برای ادغام هر چه بیشتر ابزارها و نرم افزارهای اختصاصی خود است.

بررسی‌های موسسه استات کانتر نشان می‌دهد، مرورگر کروم پیش از این توانسته سهم 43 درصدی را در بازار جهانی به خود اختصاص دهد. مرورگر کروم گوگل در کشورهای برزیل، مکزیک، اسپانیا، روسیه و ایتالیا محبوبیت قابل توجهی دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: رایانه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:, | 12:44 | نویسنده : C A R B O N |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره مادرید